Zákaznickou loajalitu posílí individualizace služeb autoservisu

Historie servisních zakázek, Monitoring příjezdu na servis a dílnu, Plánovač, Zákaznický servis

Jedním z nejčastěji zmiňovaných parametrů, jež definují předpoklady pro úspěšné působení na trhu, je vědomé budování zákaznické loajality. Toto směřování má velmi jasný a zřetelný ekonomický důvod. Získání nového zákazníka je až šestinásobně nákladnější než udržení těch stávajících, přičemž je nutné kalkulovat i fakt, že ne každý potenciální klient dospěje až do finální fáze, tedy úspěšného uzavření kontraktu a jeho následného plnění. Z těchto důvodů je zřejmé, jak nezbytná je trvalá snaha o hledání způsobů optimalizace zákaznické spokojenosti. Tato teze platí zejména tam, kde se denně realizuje kontakt s klienty, například v autoservisech.

Celý článek, který nám vyšel v aktuálním vydání časopisu AutoMakers si můžete přečíst zde.

Pin It on Pinterest

×