Softwarové nástroje pro budování zákaznické loajality

Automotive, Podnikové procesy, Řízení autoservisu, Zákaznický servis

Jak získat důvěru zákazníka? Pro autoservisy se nabízí jednoduché softwarové řešení, které umožňuje zvyšování zákaznického komfortu a efektivní využívání dílenských kapacit.

Mezi nejčastěji zmiňované důvody, které vedou k opakovanému využívání služeb, patří jak precizní znalost zákaznické historie, tak i sofistikovaná predikce potřeb budoucích. Nejen, že zásadním způsobem usnadňují jednotlivé kroky komunikačního řetězce a zvyšují subjektivní pocit klientského komfortu, ale zároveň se významnou měrou spolupodílejí na budování a posilování zákaznické loajality. Ta se stává jedním z nepostradatelných předpokladů pro dlouhodobě úspěšné působení na trhu. Tlak na udržení stávajících zákazníků má prostý racionální základ. Náklady na získání nového klienta až šestinásobně přesahují prostředky představující retenci aktuálního zákazníka. Výzvou pro odpovědné manažery je hledat způsoby, jak tohoto kýženého stavu dosáhnout.

Individualizace služeb je krokem, který klienti vysoce oceňují. Jedním z typických provozů, které vyžadují takový přístup, jsou například autoservisy. Zákazníci velmi pozitivně vnímají, pokud mohou on-line objednávat poptávané služby na základě svých vlastních časových dispozic. V tomto ohledu jim vychází vstříc řešení, které představuje Štěpán Kněžek ze společnosti WEBCOM: „Respektování citlivosti zákazníků vůči efektivnímu využívání jejich času je už dnes naprostou samozřejmostí. Zákaznický on-line portál umožňuje klientovi objednat vozidlo na servis přes internet s dostupností 24 hodin 7 dní v týdnu.“

Pokračování článku si můžete přečíst v aktuálním vydání živě.cz.

Pin It on Pinterest

×