ŘEŠENÍ WEBCOM AUTOMOTIVE

Díky řešení WEBCOM Automotive máte přehled o svých zákaznících, navazujete s nimi dlouhodobé vztahy a pečujete o ně a jejich vozový park. S řešením WEBCOM Automotive dostáváte do rukou velmi silný nástroj pro řízení celého vašeho prodejního a poprodejního procesu včetně sledování výkonnosti jednotlivých obchodních míst a prodejců. V neposlední řadě máte pod kontrolou veškeré marketingové aktivity cílené na vybrané skupiny zákazníků i online přístup k manažerským výstupům a reportům.

Vlastní řešení si můžete poskládat z aktuální nabídky modulů, jejichž popis najdete níže:

AUTOMOTIVE CRM

Pečujte o své zákazníky, předvídejte jejich potřeby a udržte si jejich přízeň. Prodejem nového vozidla vše teprve začíná. Díky řešení Automotive CRM máte přehled o svých zákaznících, navazujete s nimi dlouhodobé vztahy a pečujete o ně a jejich vozový park.

S řešením Automotive CRM dostáváte do rukou velmi silný nástroj pro řízení celého vašeho prodejního a poprodejního procesu včetně sledování výkonnosti jednotlivých obchodních míst a prodejců. V neposlední řadě máte pod kontrolou veškeré marketingové aktivity cílené na vybrané skupiny zákazníků i online přístup k manažerským výstupům a reportům potřebným k řízení celého dealerství.

Co můžete od řešení automotive crm očekávat?

Integrace s dalšími systémy i aplikacemi třetích stran

Automotive CRM umožňuje integraci s Microsoft Dynamics 365 i s konkurenčními řešeními a snadný přechod do světa Microsoft. Lze tak navázat například Office 365, SharePoint, mobilní zařízení, aplikace třetích stran a další.

Úspora nákladů na pořízení a provoz

Díky využívání řešení formou pronájmu – software jako služba (tzv. SaaS – Software as a Service) platíte pouze měsíční poplatek za aktivní uživatele jednotlivých aplikací. Platíte jen za to, co skutečně využíváte. Již nikdy žádné nákladné licencování.

Možnost pracovat i na cestách nebo z domova

Data jsou dostupná kdekoliv a z jakéhokoliv mobilního zařízení, i v lokalitách bez dostupnosti internetu.

Rychlá a jednoduchá implementace

Všechny aplikace potřebné pro podnikání lze pořídit rychle jednoduše online. Již nikdy žádné složité procesy implementace.

Plánujete za svého zákazníka

Pomocí Nurture Managementu můžete svým zákazníkům významně ulehčit sledování přípomínek a akcí, protože to děláte za ně. Upozorněte své zákazníky, že se blíží čas servisní prohlídky jejich miláčka. Nabídněte jim své služby dříve, než to opravdu budou potřebovat. Máte velmi jednoduchý nástroj, jak ovlivnit jejich další chování.

Jaké jsou hlavní přínosy Automotive CRM?

  • Razantní zlepšení obchodní komunikace importéra s dealerem.
  • 360° pohled na zákazníka.
  • Grafická prezentace dat (Business Intelligence).
  • Přehledné a jednoduché ovládání vycházející z Microsoft Office.
  • Možnost přístupu přes Microsoft Outlook nebo webového a mobilního klienta.
  • Integrační platforma – otevřený systém s přímým napojením na další vnitropodnikové aplikace.
  • Stabilní a dlouhodobě podporovaná platforma systému.
  • Variabilita v používání různých koncových zařízení.

Celý popis řešení si můžete přečíst zde.

Historie servisních zakázek

Servisní historie a zákaznický on-line servis – obě propojené aplikace přinášejí okamžitý přehled. S aplikací servisní historie získáváte přehled o vozovém parku zákazníka, veškerých jeho servisních zakázkách, zapůjčených vozech, závazcích i nabídkách. Rovněž umožňuje dostupnost skladu pneumatik. Informace jsou dostupné napříč všemi pobočkami společnosti a pro jejich dosažení postačí pouhé internetové připojení.
Zákaznický on-line portál umožňuje klientovi objednat vozidlo na servis přes internet pomocí zákaznického portálu, který je dostupný 24 hodin 7 dní v týdnu. Pomocí jednoduchého průvodce se zákazník může objednat na servisní prohlídku. Aplikace respektuje on-line napojení na Plánovač servisu v daném dealerství. Součástí je rovněž integrovaná automatická logika a zpětná notifikace pro zákazníka a dealera pomocí sms a e-mailu.

Celý popis řešení si můžete přečíst zde.

INCADEA DMS

Systém incadea.dms (Dealer management system = DMS) je produkt společnosti incadea GmbH, který vychází z platformy Microsoft Dynamics NAV a je přizpůsoben potřebám prodejců vozidel. Řešení je mezinárodní, flexibilní, upravitelné podle požadavků zákazníka. Jednotlivé moduly jsou v systému incadea.dms plně provázány s cílem odstranit duplicitní práce a zamezit chybovosti. Díky tomu má management dealera vozů ihned k dispozici finanční informace o provozu své firmy.

Řešené oblasti – prodej vozidel, servis vozidel, správa náhradních dílů, další aktivity související s prodejem a servisem, komunikace s výrobcem, řízení vztahů se zákazníky (CRM), vedení účetních agend, finanční controlling, datové exporty a další doplňkové moduly. Systém je využíván v řadě světových značek u více jak 100 000 koncových uživatelů.

JakÉ JSOU VYBRANÉ OBLASTI SYSTÉMU

Prodej vozidel – modul Správce vozidel

Evidence vozidel

Proces prodeje vozidel

Servis vozidel – modul Správce servisu

Řízení času

Proaktivní management náhradních dílů

Tvorba cen a slev

Správa náhradních dílů

Evidence dílů

Nákup dílů

Prodej dílů

Celý popis řešení si můžete přečíst zde.

MICROSOFT DYNAMICS AX AUTOMOTIVE SUPPLIER

Systém byl vytvořen ve spolupráci s firmou ATOS Origin (základem je ERP produkt Microsoft Dynamics AX, který je rozšířen o „Automotive vrstvu“). Patří do nejnovější generace podnikových informačních systémů, postavených na objektovém, komponentově orientovaném prostředí.

V prostředí automobilového průmyslu je nezbytně nutné integrované propojení v reálném čase mezi jednotlivými dodavateli a koncovým výrobcem automobilu či dodavatelem na vyšší úrovni hierarchického řetězce. Smyslem systému je zajistit, aby se veškeré dodávky sešly na výrobní lince v pořadí, jaké vyžaduje montáž.

Řešení Automotive Supplier podporuje všechny běžně používané standardní procesy v automobilovém průmyslu dle VDA, ODETTE, EDIFACT a AIAG doporučení. Integruje specifické procesy konkrétních OEM výrobců a obsahuje sadu předpřipravených potřebných dokumentů pro zajištění komunikace s OEM výrobci. Mezi podporované standardy patří např. GM dodací list/MAIS PUS, VW AMES-T, BMW Belom, Stard, Renault GPI/L3P/Cindi, DaimlerChrysler atp.

Prostředí umožňuje klíčovým uživatelům promítnout všechny změny do systému během pár minut. Díky vrstvené technologii produktu je snadné sestavit a udržovat uživatelské úpravy. Je možné přizpůsobit jednu vrstvu, aniž by to mělo vliv na funkčnost ostatních vrstev.

Celý popis řešení si můžete přečíst zde.

MOBILNÍ SKLAD

Urychlete Vaše interní procesy, snižte chybovost danou lidským faktorem a především zvyšte profitabilitu Vaší společnosti při každodenní práci ve skladu. Přinášíme online řešení pro řízení Vašeho skladového hospodářství založené na bezdrátové síti, ručních mobilních terminálech a čárových kódech. Mobilní sklad je určený pro provádění většiny skladových operací, kterými jsou disponibilita zboží na skladě, příjem/výdej zboží na/ze sklad(u), prodej zboží ze skladu, inventura skladu, přesuny zboží uvnitř skladu či meziskladové převody a mnoho dalšího.

Co můžete od řešení mobilního skladu očekávat?

Mobilita do skladu

Online připojení k libovolnému DMS (Dealer Management System) systému je zajištěno prostřednictvím bezdrátové Wi-Fi sítě. Díky tomuto připojení máte možnost používat Mobilní sklad kdekoliv, kde máte pokrytí tímto signálem. Data se propisují přímo do DMS systému, jejich pořízení je tak mnohem jednodušší a rychlejší.

Snížení/zamezení chybovosti

Používáním Mobilního skladu se výrazně sníží chybovost, která vzniká při ručním zadávání dat do systému. Pomocí jednoznačné identifikace zboží čárovými kódy nebudete mít problém se záměnou zboží za jiné a zbavíte se tak jakéhokoliv ručního přepisování dat z papíru do systému.

Urychlení Vašich každodenních činností

Zbavte se prohledávání stovek kódů skladových položek – náhradních dílů. Mobilní sklad Vám umožní rychle a efektivně provádět skladové operace pomocí ruční datové čtečky se snímačem čárových kódů. Vyskladňování a připrava servisních zakázek se výrazně zrychlí a zefektivní.

Vždy aktuální informace v reálném čase

Budete mít tok zboží a náhradních dílů na Vašich skladech plně pod kontrolou, v reálném čase budete moci pracovat s přesnými, detailními a stále aktuálními informacemi.

Snadné napojení na DMS systém

Díky univerzálnímu rozhraní lze tento produkt snadno a rychle integrovat s DMS systémem, který Vaše společnost používá. Tato možnost dále umožňuje i snadné a rychlé provádění budoucích změn v produktu.

Jaké jsou hlavní přínosy Mobilního skladu?

  • Jednodušší vytváření příjemek, výdejek, převodek, inventur a dalších skladových operací.
  • Významná úspora času a zvýšení efektivity práce zaměstnanců skladu.
  • Rychlá a pohodlná práce s přenosným ručním terminálem.
  • Zamezení chybovosti pomocí jednoznačně identifikace zboží čárovými kódy.
  • Minimalizace chybovosti způsobené lidským faktorem.
  • Aktuální přehled a kontrola pohybu zboží na skladě.
  • Aktuální a přesná evidence náhradních dílů.
  • Rychlejší expedice zboží k zákazníkovi.
  • Možnost propojení na jakýkoliv DMS systém.

Celý popis řešení si můžete přečíst zde.

MONITORING PŘÍJEZDU NA SERVIS A DÍLNU

Interakce přijímacího technika se zákazníkem již při příjezdu do dealerství. Okamžitý přehled o historii vozidla hned při příchodu na showroom. Pomocí moderních plně digitálních IP kamer budete moci monitorovat příjezdy vozidel do Vašeho servisu a získáte neocenitelného pomocníka pro dohled nad svou dílnou a to vše s online napojením na Vaše DMS (Dealer Management System) řešení. Velkou výhodou je jednoduchá instalace a snadná rozšiřitelnost IP kamer s možností využití stávajícího rozvodu počítačové sítě.

Co můžete od Monitoringu příjezdu na servis a dílnu očekávat?

Rychlá a jednoduchá identifikace vozidel

Pomocí rozpoznání SPZ budete mít již v okamžiku příjezdu vozidla do servisu kompletní informace o tomto vozidle, jeho majiteli, historii oprav, historii zakoupených vozidel majitelem či jeho aktuálních závazcích a pohledávkách. Aplikace sama rozpozná, zda byl zákazník objednán na servis pomocí plánovače, a automaticky je vyvolán příjem vozidla.

Úspěšnost rozpoznání SPZ vozidla je téměř 100%.

Servisní operace pod kontrolou

Chcete-li mít plně pod kontrolou procesy spojené se servisními operacemi, pak je monitoring dílny Vaším nejlepším pomocníkem, který Vám zajistí spolehlivý dohled nad chodem Vašeho servisu. V každém okamžiku budete vědět, v jaké fázi se nacházejí aktuálně otevřené servisní zakázky. Kamera snímá SPZ vozidla nejen při příjezdu a odjezdu z dílny, ale i v průběhu servisních prací na dílně/zvedácích. Již žádné servisní operace, které nebyly evidovány ve Vašem DMS.

Efektivnější plánování servisních zakázek na dílně

Díky monitoringu a reportingu vytížení dílny si můžete při příjmu vozidla práce lépe a efektivněji rozvrhnout či zorganizovat a tím zamezit zbytečným prostojům. Budete moci využít kapacity dílny na 100 %.

Kontrola evidovaných prací v systému proti reálnému stavu

Analýzy a reporting umožňují porovnávat reálný čas udaný mechanikem na zakázce oproti době, po kterou vozidlo stálo na dílně. Aplikace vyhodnocuje všechny příjezdy na dílnu, tedy bez ohledu na pořízené zakázky v DMS a umožňuje sledovat jejich počet.

Možnost napojení na jakýkoliv DMS systém

Díky univerzálnímu rozhraní lze tento produkt snadno a rychle integrovat s jakýmkoliv DMS systémem, který Vaše společnost používá. Tato možnost dále umožňuje snadné a rychlé provádění budoucích změn v produktu.

Kamerový systém

  • Rozpoznání SPZ při příjezdu na servis.
  • Rozpoznání SPZ při příjezdu na dílnu.

Aplikační server

  • Rozpoznání SPZ.
  • Vyhledání zákazníka v DMS.
  • Informace na stanici přijímacího technika.

Klientská stanice

  • Informační karta vozidla.

Hlavní přínosy systému

  • Významná úspora času práce pracovníků příjmu servisu.
  • Automatické zobrazení karty zákazníka/vozidla již při příjezdu vozidla na servis.
  • Snadná identifikace automobilu dle SPZ vozu.
  • Sledování vozidel, která nejsou zaznamenána v DMS systému.
  • Provázanost na DMS systém v rámci servisu.
  • Aktuální přehled a kontrola stavu servisních prací.
  • Monitoring a reporting vytíženosti dílny v rámci příjmu servisu.
  • Porovnání reálného času udaného mechanikem na zakázce oproti době, po kterou vozidlo stálo na dílně.
  • Identifikace vozidel na dílně, ke kterým neexistuje příslušná servisní zakázka.
  • Úplný přehled o tom, kde se vozidlo v dílně nachází.
  • Cenová dostupnost pořízení kamerového systému a jeho instalace.
  • Minimální provozní náklady.

Celý popis řešení si můžete přečíst zde.

PLÁNOVAČ SERVISU A DÍLNY

Díky plánování servisních zakázek můžete efektivně využít pracovní dobu přijímacích techniků s ohledem na spokojenost klientů a odbavení jejich požadavků na servis včetně zapůjčení náhradního vozidla. Procesy jsou na sebe navázány notifikační SMS zprávou zákazníkovi a přijímací technik je díky synchronizaci plánovače s MS Outlook upozorněn na novou schůzku. Již v době objednání zákazníka na servis plánuje a rozděluje vedoucí dílny práci mechanikům, čímž vytěží kapacitu servisu do poslední minuty. Vše obsluhujete z jednoho místa. Plánujete docházku zaměstnanců, servisní návštěvy zákazníků, práci mechaniků, reálný čas práce na zakázkách díky snímání pracovních operací na dílně a mnoho dalšího. A to vše zvládnete i díky webovému klientovi z cest, zahraničí nebo pohodlí domova.

Co můžete od řešení Plánovače servisu a dílny očekávat?

  • Evidenci plánovaných příjezdů zákazníků na servis.
  • Plánování kapacit a vytíženosti mechaniků, ale i technického vybavení u dealera.
  • Welcome obrazovku – prezentace dat na LCD panelu v dealerském servisu.
  • Evidenci docházky pracovníků servisu a dílny.
  • Synchronizaci informací z plánovače do outlook kalendáře.
  • Evidenci úkolů a připomínek pro uživatele.

Uživatelské rozhraní

  • Provoz aplikace na PC, notebooku, tabletu, mobilním zařízení.
  • Intuitivní ovládání aplikace.
  • Jedna přehledná obrazovka s volitelným stylem zobrazení.

Rozhraní aplikace

  • Napojení na libovolné DMS systémy.
  • Nativní napojení na incadea (DMS systém).
  • Integrace s Windows.
  • Integrace SMS.
  • Synchronizace s MS Outlook.

On-line zprávy a upozornění

  • SMS notifikace zákazníků – možnost využití GSM brány lokálního operátora.
  • SMS šablony pro rychlou obsluhu zákazníků.
  • Upomínkovač – automatické notifikace uživatelů aplikace.
  • Plná synchronizace s Microsoft Outlook.

Přednosti aplikace

  • Plánovač servisu a příjmu zákazníků.
  • Plánování dílny a mechaniků – utilizace dílny během měsíce.
  • Docházkový systém.
  • Welcome obrazovka pro zákazníky servisu.
  • Integrace na půjčovnu vozidel.
  • Snímání časových operací mechaniků na dílně.
  • Reporting.

Správa aplikace a její vlastnosti

  • Logování kritických operací se záznamy.
  • MS Windows autentifikace uživatelů.
  • Nastavování skupin a rolí uživatelů.
  • Sledování životního cyklu servisní objednávky od naplánování až po předání vozidla.

Celý popis řešení si můžete přečíst zde.

vývoj na zakázku

Zakázkový vývoj poskytuje zákazníkovi řešení v okamžiku, kdy jeho současné systémy nemohou pokrýt požadované  potřeby. Výhodou zakázkového vývoje je skutečnost, že nejsme omezeni jen jedním typem aplikací. Dle požadavků klienta vybereme tu nejvhodnější technologii a architekturu i s ohledem na budoucí údržbu a rozvoj.

Kdy potřebují zákazníci zakázkový vývoj:
•    současný systém nemá požadovanou funkcionalitu
•    cena dopracování nových funkcionalit do současného systému je příliš vysoká nebo není možná
•    existuje systém, který dokáže pokrýt novou potřebu, ale klient nevyužije celou komplexnost systému
•    nemodernost a robustnost stávajících systémů
•    při integraci současných systémů na ostatní infrastrukturu
•    zákazník chce, aby se vývoj řídil a přizpůsoboval dynamicky jeho požadavkům na systém

jaké typy aplikací dodáváme?

Windows/Desktopové aplikace
Desktopové nebo Windows aplikace jsou nainstalované na lokálním počítači. Jednoznačnou výhodou je, že taková aplikace má přístup k různým periferiím, jako jsou pokladny, čtečky, síť atd. Další  výhodou je cena, kdy vývoj desktopové aplikace je levnější než vývoj webového nebo mobilního řešení. Aplikace je nainstalovaná lokálně na počítači a pro spuštění je třeba se připojit do firemní sítě. Tímto typem aplikací se nejčastěji řeší interní systémy společností, administrační části systémů apod.

Používáme moderní technologii WPF v kombinaci s architekturou MVVM. Výhodou těchto technologií je oddělení výkonného kódu od designu a následnou snadnější údržbu a rozvoj kódu.

Webové aplikace
Webové aplikace běží na webovém serveru a ten může být provozován u zákazníka nebo v cloudu. Výhodou webových aplikací je jejich dostupnost přes internet. Další výhodou tohoto typu řešení je jeho snadná automatická aktualizace. Oproti desktopovým aplikacím je náročnější na vývoj.

Nejčastěji vyvíjíme webové aplikace v moderní technologii ASP.NET MVC 5 / ASP.NET Core v kombinaci s bootstrapem, který zajištuje bezproblémové zobrazení aplikace na tabletech i mobilních zařízeních. Máme zkušenosti i s vývojem aplikací na moderních javascriptových frameworcích např. AngularJS.

Jako webovou aplikaci můžete mít svoje CRM, eshop, skladový systém, online objednávku servisu, systém pro zákazníky (helpdesk), kompletní ERP a další typy aplikací. Možnosti webového vývoje  jsou neomezené. Naše společnosti se zaměřuje především na rozsáhlá webová řešení, se kterými máme bohaté zkušenosti. Čím se nezabýváme, je tvorba designu stránek. Design vždy řešíme v úzké spolupráci se zákazníkem.

Mobilní aplikace
Mezi mobilními aplikacemi najdete nativní aplikace pro operační systémy iOS, Android a Windows 10 Mobile. Výhodou těchto řešení je jejich přístup k hardwaru, jako je fotoaparát, GPS, SMS, telefonní seznam a možnost přijímat oznámení a notifikace.

Pro vývoj tohoto typu aplikací používáme technologii Xamarin, která umožňuje psaní 1 aplikace pro všechny platformy najednou. Jako příklad můžeme uvést aplikaci pro přehled a správu benefitů, manažerskou aplikaci pro vyhodnocení výsledků firmy atd.

Služby
Tento typ aplikací se nejčastěji používá, když zákazníkem požadovaná aplikace nepotřebuje frontend, ale jen poskytuje rozhraní, přes které poskytuje data nebo naopak přes jiné rozhraní data konzumuje. Nejčastěji se služby používají v integračních scénářích, kdy poskytují rozhraní externím systémům, nebo se v pravidelných intervalech stahují data z jiných systémů, kdy tyto systémy poskytují rozhraní nejčastěji přes webové služby.

Technologicky používáme WFC služby nebo ASP.NET API.

Pin It on Pinterest

×