Historie servisních zakázek – nové řešení pro oblast Automotive

Automotive, Plánovač, Servis

Servisní historie a zákaznický on-line servis – obě propojené aplikace přinášejí okamžitý přehled. S aplikací servisní historie znáte detailní stav vozového parku zákazníka, víte o veškerých jeho servisních zakázkách, zapůjčených vozech, závazcích i nabídkách. Aplikace rovněž umožňuje dostupnost skladu pneumatik. Informace jsou dostupné napříč všemi pobočkami společnosti a pro jejich dosažení postačí pouhé internetové připojení.
Zákaznický on-line portál umožňuje klientovi objednat vozidlo na servis přes internet pomocí zákaznického portálu, který je dostupný 24 hodin 7 dní v týdnu. Pomocí jednoduchého průvodce se zákazník může objednat na servisní prohlídku. Aplikace respektuje on-line napojení na Plánovač servisu v daném dealerství. Součástí je rovněž integrovaná automatická logika a zpětná notifikace pro zákazníka a dealera pomocí sms a e-mailu.

Popis celého řešení si můžete přečíst zde.

Pin It on Pinterest

×